hakkı batılın üstüne fırlatırız oda onun beynini parçalar

kuran da kabir azabı

13.01.2016 19:00



Sahih hadisi kur'an ayırteder. 
"Şüphesiz o (Kur'an), ayırdeden bir sözdür. (Tarık Suresi, 13) 
Kur'an'da yoksa yoktur!
öyleyse bakalım
ayet: "Andolsun, sen bundan gaflet içindeydin; işte Biz de senin üzerindeki örtüyü açıp-kaldırdık. Artık bugün görüş-gücün keskindir." (Kaf Suresi, 22)
Ölümden sonra görüş daha keskin rüya ile uyanıklık farkı gibi

Demişlerdir ki: "eyvahlar bize, uykuya-bırakıldığımız yerden bizi kim diriltip-kaldırdı? Bu, Rahman (olan Allah)ın va'dettiğidir, (demek ki) gönderilen (elçi)ler doğru söylemiş". (Yasin Suresi, 52)
uykudan uyanışı apaçık söyleyen Rabbimiz

Peygamberimiz: "insanlar uykudadır, ölümle uyanırlar" (İmam Gazali, İslam Klasikleri 2, Bedir Yayınları, 18 sf. 36152)
Ayet hadisi doğruladı inşaAllah hepimiz uykudayız. Hadisde nakledilen kabir hayatı olarak çevrilen ise Dünya hayatıdır. Dünya hayatı; Beynimizin, küçücük mercimek tanesi büyüklüğündeki bir noktada bir rüya gibi insana izlettirilen bir görüntü alemidir. Bilim adamlarının hepsinin kabul edip ispatladığı gerçeklik budur. O nokta Ruhumzun gömülü olduğu kabirdir. ki bu kabirin tamamı topraktır toprak ne görür ne duyar ne hisseder hepsini hisseden Ruhtur.
Gerçek olan hayat uykudan sonra uyanışla başlayan, ölümden sonraki hayattır. Bilim işığında baktığımızda Peygamberimizin bazı anlatımlarındaki kabirde bir pencere kimine cenet bahçesi kimine cehenem çukuru. Tam olarak imanlı kalp ile inkarlı kalp, Şirk işleyenin seyrettiği dünya hayatı, Tamda insan beyninde izlenen görüntülerdir. 
Bir insanın bu görüntüye aldanıp, gerçek ve sonsuz hayatını unutması, düşünmemesi ise büyük bir gaflet ve yanılgıdır..

Şimdi anlaşılsın Dünya hayatı=Kabir hayatıdır.
Allah ayetinde iki türlü azap vaad ediyor. üçüncü bi azap daha yok.
buna delilimiz ayet "İnkar edenleri ise, dünyada ve ahirette şiddetli bir azapla azaplandıracağım. (Ali İmran Suresi, 56) 
Dünya hayatında görülen azap. Ahirette ki azap.
kitap ne kadar açık Allah nasıl tefsir yapmış anlamamak iman etmiş biri için mümkün değildir.
mü'min suresi, 46 da, sabah akşam firavuna sunulan azabında hangi azap olduğu net şekilde anlaşılıyor. 
Kur'an'ın kendi içinde tefsir ettiği mü'min suresi 46 nında tefsiri olan ayet;
Artık sizden böyle yapanların dünya hayatındaki cezası aşağılık olmaktan başka değildir; kıyamet gününde de azabın en şiddetli olanına uğratılacaklardır. (Bakara suresi , 85)

Rivayet edilen hadislerdeki hurafeleri tenzih ediyorum, hakiki olan sözlerde bahs edilen fiillerden dolayı Allah nasıl "(kabir)"azabı çektiriyor? ona bakalım Kur'an ışığıyla inşaAllah.
Bunu Temiz Akıl kullanan herkes çok net anlayabilir inşaAllah.

Allah, kimi hidayete erdirmek isterse, onun göğsünü İslam'a açar; kimi saptırmak isterse, onun GÖĞSÜNÜ SANKİ GÖĞE YÜKSELİYORMUŞ GİBİ DAR VE SIKITILI KILAR. Allah, iman etmeyenlerin üstüne işte böyle pislik çökertir. (En'am Suresi, 125)
İnkar ile dünya azabı başlıyor ilk gelen azap göğsün sıkıntılı olması 
yaşadığımız hayat iman ve şükür ile geçiyorsa 
en kötü sanılan anımızda bile üstümüze azap gelmeyecektir. İmtihan için gelen sıkıntılar lütüf olarak batınını fark eden mü'min için sevinç neşedir, Allah'ı hatırlayıp anınca buharlaşıp yerini ferahlığa bırakacaktır. 
Eğer gaflet içindeysek iman zafiyeti içindeysek her anımız sıkıntı isyan, acı, azap olacaktır. "Örnekleride çok mesaala; "her bela beni mi bulur, Allah ım suçum neydide bunu verdin" isyan dolu cümleler le yürekteki sıkıntılar.
Mesala birini seveceksin bir kız-erkek-evlat vs... aşık olacaksın. Sevgin şirk boyutuna varınca o aşk azabın (kabir azabı) olacak. Acı çekeceksin. Kabrinde (bedeninde)ki ruhun sıkılacak. "Kabir" seni sıkacak. Beden ruha saldıracak, ruh bedene saldıracak azap veren çatışma çıkacak , bağışıklık sistemi çökecek, bağışıklık sistemi çökmüş bir insan 800 farklı hastalıkla yüzyüze başbaşa kalmıştır ki; Ayrı bi azap daha başlayacak. pisikolojik azap maddi azaba dönecek Hastalıklarla boğuşma başlayacak... (İmtihan için verilen hastalığı tenzih ediyorum) insan bunlardan birini veya bir kaçını yaşamaya başlayacaktır. Vücüdün dirençsizliğinden dolayı dışardan gelen mikrop virüs vs. den kaynaklı olanlar hariç bir hücre diğer hücreye Saldırıp vücütta tahribat yapacak örnekleri; vitiligo selülit, egzema, sitres, sinir, çağın depresyon sayacak olursak 800 e kadar devam ediyor.. 

Ölümle uyanış işte bu kabirden çıkıştır.
O kabirden çıkış nasıl oluyor.
ayet; "Melekleri, onların yüzlerine ve arkalarına vurarak: "Yakıcı azabı tadın" diye o inkar edenlerin canlarını alırken görmelisin." (Enfal Suresi, 50) 
Ta en derinden acıyla sökerek çıkaranlara andolsun.--Yumuşacık çekip alanlara, (nazi'at suresi, 1, 2)

ayette anlatılan vura vura canlarını alan melekler- yumuşakça alanlar.
Hemen hadise bakalım.
Ne diyordu aslı ve manası kaymış hadisler, kabirde melekler gelir amelin iyiyse selam derler zorluk çekmezsin.
Amelin kötüyse ateşli tokmaklarla vura vura kıyamet saatine kadar azap ederler.
Oysa Gerçeği Kur'an'i olanı neydi?
Melekler gelip ("kabirde" yani uykuda olan ruha) ya vura vura yada yumuşakça, uykudan mahşer gününe uyandırıyor yakıcı azabı tadın diyorlar. 
Adnan Oktar hocamız bu anı şu şekilde anlatmıştı:
İNSAN ÖLÜRKEN EĞER MÜMİNSE DÜĞÜN ALAYI GİBİ SEVİNÇLE, MUHABBETLE KARŞILANIR. AZRAİL (AS), YANINDA MELEKLER, SEVDİKLERİ, DOSTLARI, AHBAPLARI; MUHABBETLE, KUCAKLAŞMAYLA, GÜZEL, FERAH, NEŞELİ, GÜZEL KOKAN, HOŞ BİR EDAYLA, SEVGİYLE ALINIR MÜMİN. VE TEBRİK EDİLEREK, TEHYİC EDİLEREK, BAĞRA BASILARAK ALINIR. “HAY MAŞAALLAH” DEYİP, ALIR GÖTÜRÜRLER. 

KÜFÜRSE ALLAH VERMESİN, ŞİDDETLİ YUMRUK DARBELERİYLE, FECİ ŞEKİLDE DÖVÜLEREK ALINIR CANI. “Sırtına” diyor Allah ayette, “Sırtlarına vurularak canları alınırken bir görsen” diyor. BİR BAŞKA BOYUTA ALINDIĞI İÇİN İNSANLAR GÖREMEZ ONU, İKİNCİ BOYUTA ALINMIŞ OLUR. O BOYUTTA NE MÜMİNİ GÖREBİLİRSİN, NE ONU GÖREBİLİRSİN. “Kabir azabı var mıdır?” Zaten direkt belasını buluyor küfür ehli. Zaten soruluyor, “Ne kadar kaldınız?” diyorlar. “Bir gün veya bir günün bir vakti kadar kaldık” diyor işte. Kabir dediğiniz vakit o kadar. Bak, “Bir gün veya bir günün bir vakti kadar” Kalktıklarında şaşkınlıkla kalkıyorlar ayetteki ifadeye göre, “Bizi buradan kaldıran kim?” diyor, hayret içinde kalkıyor. Anlıyoruz ki cehennem azabı esas buradaki ifadeden. MÜMİNSE DE HEMEN CENNETE GİDİYOR. YANİ BEKLEMEZ MÜMİN, İNŞAALLAH. 
2013-04-15 03:26:34 

Ölümle kıyamet saati arasında zaman yoktur ölen direk mahşere uyanır. Soruyorlar,
"Ne kadar kaldınız?" Dediler ki: "Bir gün veya günün bir (kaç saatlik) kısmı kadar kaldık." dünya hayatındaki süreyi ise en fazla bir gün olarak tarif edebiliyorlar. uykudaki rüyanın uyanışla bitmesi gibi kısacık bi an. 
ilk insan 7-10 bin yıldır kabirde kıyameti bekliyor iddiası Allah ı zamana tabi tutmak olur ki.
cehenneme atmak için kıyameti bekliycek bu arada beklerken boş durmayıp kabirde azap edecek.
Bu düşünce Allah'ı gereği gibi takdir edememektir...

Allah herşeyden münezzehtir.

Zaman ve mekanı olmayan gerçeklik işte burada ⇨Ayet; (Kıyamet) Saatin(in) emri de yalnızca (süratli) göz açıp kapama gibidir veya daha yakındır. Şüphesiz, Allah herşeye güç yetirendir.(Nahl suresi, 77)⇦
ölen her insan ademden başlayıp kıyamet zamanında ölende hepsi aynı anda mahşere uyanırlar.
Herşey Allah'ın bilgisinde ve iradesindedir.
Göklerin ve yerin gaybı Allah'a aittir.

Not; Yazıda, kabir , kabir hayatı, kabir azabı olarak kullanılan kelimeler başlık daki hariç, Kullanıldığı asıl manalarının temsil ettiği bölge
insan beyninde her biri mercimek büyüklüğünde olan görme, duyma, işitme, hissetme mezkezlerinde Vesilileler silsilesiyle yaşanan Dünyanın gerçeğidir.
Bu yazıda kabir, Ölünce konulan bedeninde çürüdüğü mezar için kullanılmamıştır.